niedziela, 4 sierpnia 2013

Ufffff jak gorąco


Lato w pełni,słonko grzeje mocno.
Jestem leniwa ,no nic mi się nie chce,a przecież musimy coś jeść,mimo ,że apetytu brak.
Gdyby nie fakt ,że mam córkę i ona musi jeść posiłki,pewnie kuchnie miałabym posprzątaną  od rana do wieczora. Nie wiem jak u Was ,ale mnie w takie upały, to się jeść nie chce,a o gotowaniu i staniu przy garach nie wspomnę.
Tak czy inaczej dziecku trzeba coś przygotować.Najlepiej na bardzo szybko:),a co Waszym zdaniem znaczy "szybko"? ...No  oczywiście ,MAKARON!!!
Teraz mamy okres na pomidory,więc przygotuję spaghetti ze smażonymi pomidorami.
Przepis zapamiętałam z czasu mojego długiego pobytu we Włoszech i powiem Wam,jest pyszny i szybki

Potrzebne nam będą:
-makaron
-1-2 pomidory
-olej
-czosnek
-cebula
-sól
-formaggio( ja używam Pecorino Sardo,ale zwykły Parmezan też jest dobry)
-kilka listków bazylii

Wlewamy odrobinę oleju na patelnię,następnie dodajemy pokrojony drobniutko czosnek i cebulkę,uważając,aby ich nie przypalić.
Jak już cebulka z czosnkiem się zeszkli,wrzucamy na patelnię pokrojone pomidory(ja mam drobno pokrojone w kostkę)Całość doprawiamy solą i prużymy,aż zrobi się taka papka.W między czasie gotujemy makaron(najlepiej spaghetti).Odcedzamy.Nakładamy na talerze.Na to nakładamy nasze prużone pomidory ,posypujemy serem i dekorujemy bazylią.Gotowe:)
Smacznego!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz